Alice - livet leker

Hej!
 
Det var ett tag sen sist, jag har verkligen haft jätte mycket läxor och prov på sista tiden, så pass mycket att jag pluggat varenda dag den här veckan och nästan hela förra. Förstår inte hur lärarna tror att vi ska kunna må bra av så såhär mycket prov och inlämningsuppgifter. Denna dag har varit lång med bl.a matte prov och praktiskt hemkunskap prov och jag slutade sent. Efter det åkte jag hem typ tjugo minuter, sen vidare till mormor och morfar. Kom hem därifrån 1000 kronor rikare iallafall, känns iallafall lagom bra med tanke på att vi ska till Stockholm nästa tisdag med hela 8:an och shoppa. För övrigt var jag till skolsyster idag, måste tydligen åka till sjukhuset och röntga min rygg. Livet leker typ.
 
Jag och Emma har förresten börjat med "åsiktsinlägg" och vi vill bli lite bättre på att uppdatera. När vi har tid som sagt. Hur som helst så är vi jätte glada att ni fortfarande tittar in!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback