Emma - ställen jag vill besöka

New York, som man också brukar säga "staden som aldrig sover". Det stämmer verkligen! Jag var i New York förra något år sedan, det var så galet häftigt att få se den stora staden med egna ögon. Skulle verkligen kunna tänka mig åka dit igen. 
 
Hawaii - Det verkar vara så himla mysigt, med packade stränder, stora shoppinggallerior och mycket bad. Jag har ingen aning om hur hawaii är egentligen för jag har aldrig varit där och jag känner inte heller någon som varit där, men efter allt jag läst och sett så låter det nästan som en drömsemester enligt mig. 
 
Los angeles, hur coolt skulle det inte vara att gå på gatorna i los angeles? Efter alla filmer man har sett, med alla känidsar som bor där och hur otroligt fint det är! Massvis med shopping, fina sandstränder och god mat. Dit skulle jag sååå gärna vilja åka!
 
 

Kommentarer


Isabelle

Samma här, skulle så gärna åka till dom där ställena! Älskar verkligen USA, så himla häftigt land!

Svar: Ja, det är det verkligen! :)
Alice & Emma

Katta

Ja häftiga ställen :) Fin blogg ni har kolla jätte gärna in min blogg en snabbis ;)

Mikaela

New york är värt att besöka, så mycket saker att göra för alla. Shopping osv :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback