Alice - filmer jag vill se

Hej på er! Just nu går det väldigt många bra filmer på bio. Jag tänkte dela med mig av några av dom som jag själv väldigt gärna skulle vilja se och skriva vad jag läst att dom handlar om.
 
Förr eller senare exploderar jag 
 
"Hazel och Gus är två ovanliga tonåringar som har en hel del gemensamt; en kvick och syrlig humor, ett förakt för det traditionella och en kärlek som tar med dem på en oförglömlig resa.

Förr eller senare exploderar jag är en gripande och livsbejakande kärlekshistoria mot alla odds. Baserat på den bästsäljande boken av John Green om det roliga, spännande och jobbiga i att leva och att vara kär. "


Jag längtar riktigt mycket till att denna film ska komma ut. Jag har hört att den ska vara riktigt sorglig och så lätt som jag har för att gråta till filmer kommer jag garanterat gråta mig genom hela filmen. 

 
The Other Woman
 
"Carly upptäcker att hennes nya pojkvän Mark inte är att lita på när hon råkar stöta ihop med hans fru, Kate. Carly och Kate finner varandra direkt och upptäcker ganska snabbt att Mark är otrogen även med en tredje kvinna, Amber. De tre kvinnorna blir en otippad kompistrio som bestämmer sig för att hämnas ordentlig."
 

Alla borde titta på trailern till denna film, den verkar sjukt rolig. Tänkte se den på bio men det blev aldrig av så nu väntar jag spänt på att den ska komma ut på swefilmer.
 
Bad Neighbours
 
"Stjärnspäckad komedi om ett par småbarnsföräldrar som får nya grannar. Grannarna från helvetet. Seth Rogen och Rose Byrne spelar det hårt prövade gifta paret och bland grannarna ser vi bl.a Zac Efron och Christopher Mintz-Plasse."
 
Denna film verkar också väldigt rolig efter att jag sett trailern. Och seriöst, Zac Efron är med, behöver jag säga mer? 
 
 

Kommentarer


Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H

Jag var och såg "Bad Neighbours" på bio och den är helt klart värd att se. Det är möjligt att den blir en aning roligare om man inte sett trailer.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback