Alice - tiden går fort

Hej allihop! Nu är det bara att räkna ner till sportlov, 2 dagar till. Uppdateringen kommer bli mycket bättre nu när jag har tid att blogga. 

Idag är det ju onsdag som ni vet och det har varit en ganska jobbig dag men rätt rolig ändå. På mattelektionen så kollade vi på OS, men vi jobbade såklart lite också. Sen på hemkunskapen så bakade vi semlor och det blev jätte gott även fast jag inte gillar semlor så mycket annars. Så det har varit en bra dag om man bortser från prov och förhör, sånt är aldrig roligt.

Nu måste jag ta tag i pluggandet och kämpa på dom sista dagarna. Blir lite rädd när jag tänker på att om ett år så kommer vi välja gymnasium, tiden går ju jätte snabbt. 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback